Premi IMPULSA CULTURA

Aquest premi vol impulsar, donar suport i visibilitzar un dels projectes culturals del PIC que ha destacat per la seva excel·lència artística i capacitat transformadora.

Dotat amb 10.000 € i amb una obra d’un artista visual encarregada per la Fundació Catalunya Cultura.

Premi IMPULSA CULTURA 2020

Gargar – Festival d’Art Murals i Art Rural de Penelles

Per ser un exemple de com la cultura pot transformar i dinamitzar un territorio generant prosperitat económica i fomentant un turisme sostenible (impacte econòmic).

Per ser referent d’impuls i aparador d’artistes i pol d’atracció de talent nacional i internacional oferint una proposta artística singular i replicable (impacte cultural).

Per la seva capacitat de generar un clar orgull de pertinença i identitat a la gent de Panelles (impacte social).

Visitar projecte

Jurat

( ) Ramon Agenjo: VP Fundació Damm

( ) Anna Gener: presidenta Barcelona Savills-Aguirre Newman