Premi EMPRESA CULTURA

L’empresa que fa cultura, fa cultura d’empresa

La Fundació Catalunya Cultura busca empreses que donin suport a la Cultura per la segona edició del Premi Empresa Cultura 2021-2022. La Fundació ha obert la convocatòria d’aquesta distinció (fins a l’11 de gener) per visibilitzar bones pràctiques existents entre el sector empresarial i cultural.

El Premi Empresa Cultura té com a objectius: promoure que les empreses fomentin la cultura a través d’iniciatives, programes o accions tant individuals com col·lectives; motivar a les empreses a propiciar iniciatives culturals entre els seus treballadors i entorn de proximitat; i evidenciar les relacions entre les empreses, la cultura i el territori.

El Jurat del Premi Empresa Cultura 2021-2022 està format per:

Premi EMPRESA CULTURA 2020

Grup AgriEnergia

El guanyador de la primera edició del Premi Empresa Cultura va destacar per la seva aportació decidida i innovadora al món de la cultura, a través de les arts.

El Jurat va valorar:

“El seu abast territorial"
"El seu gran impacte social"
"La seva contribució per a motivar múltiples iniciatives en pro de la cultura més enllà del seu objectiu empresarial”

Visitar projecte

Jurat