Programa IMPULSA CULTURA

Ens retrobem a la segona fase del Programa, el 13 de juny!

Un cop ha finalitzat la primera fase del Programa IMPULSA CULTURA 2022, que ha consistit en 10 formacions col·lectives (dues presencials i 8 virtuals), el Programa es reprendrà el pròxim 13 de juny amb les jornades IMPULSA, unes sessions d’acompanyament presencial que s’allargaran fins al dia 17 del mateix mes.

Durant la primera fase del Programa, que s’ha realitzat entre el 29 de març i el 6 de maig, els membres dels 39 projectes participants enguany han rebut formació a càrrec de diversos professionals en actiu, que els hi han proporcionat recursos i metodologies per ajudar-los a consolidar les seves propostes.

En acabar la segona fase, un Comitè Avaluador seleccionarà els 10 projectes finalistes del Programa, que faran una presentació pública en la VII Edició IMPULSA CULTURA el pròxim 20 d’octubre i que optaran als Premis IMPULSA CULTURA, valorats en més de 62.000 euros.

Endavant Comunitat IMPULSA!

El Programa IMPULSA CULTURA 2022 és un programa gratuït que té l’objectiu de dotar els projectes culturals de les eines, recursos i metodologies per convertir-los en una proposta més viable i sostenible.