Segell IMPULSA CULTURA

El Segell IMPULSA CULTURA és una iniciativa de la Fundació Catalunya Cultura en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona que certifica les empreses que donen suport a la cultura. Disposar del Segell suposa formar part d’una comunitat integrada per empreses compromeses amb el món cultural, que aposten per una economia d’impacte a llarg termini que va més enllà del benefici econòmic i que esdevenen un referent d’inspiració per a altres entitats.

A qui s’adreça?

• Empreses responsables, amb propòsit de generar valor social i cultural més enllà de la seva pròpia activitat.
  • Empreses que volen certificar les seves bones pràctiques i visibilitzar el seu impacte.
  • Empreses amb voluntat de sumar-se a una comunitat capdavantera en el compromís amb la cultura.

Com t’acompanyem des de la Fundació?

• Identificant les teves accions culturals.
  • Avaluant l’impacte que generes.
  • Assessorant en l’elaboració d’una memòria d’impacte cultural per incloure a:
ES: Memòria anual, Estat d’Informació no Financera, Balanç Social
EU: Informes periòdics – en compliment normativa europea (CSRD)

Què aporta el Segell a la teva empresa?

Consolida la confiança de clients i públic
Visibilitza bones práctiques
Augmenta el prestigi i la reputació
Et posiciona com un agent de canvi
Reforça la teva RSC
Atrau i reté el talent qualificat

Rigor, prestigi i transparència en el procés d’avaluació

Una Comissió de reconegut prestigi en l’àmbit de la Cultura i l’Empresa avalua les sol·licituds cursades per valorar si les empreses compleixen els requisits per obtenir el Segell.

Procés de certificació

Suma't a les empreses que ja l'han obtingut:

Com sol·licitar-lo?

( ) Emplena el formulari.

( ) Elabora una memòria explicativa de les accions de promoció de la cultura.

( ) Adjunta el justificant bancari del pagament de la taxa.

Quina vigència té?

( ) Tres anys.

Quin cost te?

( ) 500 €

VOLS AMPLIAR-NE LA INFORMACIÓ?

Si tens alguna consulta o vols ampliar-ne la informació, pots posar-te en contacte amb nosaltres.
Escriu-nos a sic@fundaciocatalunyacultura.cat

Estarem encantades d’ajudar-te.

Sol·licita el Segell i certifica el teu compromís amb la cultura

TESTIMONIS:

Ramon Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm

"És una iniciativa magnífica que permet posar en valor tot el suport que des del món de l'empresa es fa a favor de la cultura, un element clau en el desenvolupament de les persones i de la societat"

Francesc Julià, Managing Director de Kave Home

"Aquesta excel·lent iniciativa permet reconèixer el valor de totes aquelles accions en què treballem com a marca gironina de mobles en benefici de la cultura i la societat que ens envolta"

Sergio Fuster, CEO de Raventós Codorníu

"Aquest tipus de reconeixements ens motiven encara més a seguir apostant per la cultura, sempre buscant generar valor al nostre entorn més enllà del propi benefici"

Ernest Pérez-Mas, CEO de Parlem Telecom

"L'atorgament d'aquest distintiu que ens reconeix les bones pràctiques empresarials a favor del món cultural ens estimula a continuar treballant en aquesta línia"