LA FUNDACIÓ

Constituïda el 23 d’octubre de 2014, la Fundació Catalunya Cultura construeix ponts entre el sector empresarial i el cultural per impulsar la cultura.

La seva raó de ser és impulsar la cultura, el talent i la creativitat com a via de transformació social i econòmica d’un país.

El seu objectiu és promoure la creació de nous instruments que permetin desenvolupar la sostenibilitat de la cultura, i això serà possible teixint aliances entre l’empresa i la cultura.

COM HO FEM?

( ) Propiciem un espai entre l’àmbit empresarial i l’àmbit cultural per establir potencials aliances.

( ) Compartim coneixement, sensibilitzem i reivindiquem el valor de la cultura com a pilar de l’estat del benestar i treballem per consolidar el seu suport social i econòmic.

( ) Formem i acompanyem projectes culturals per aconseguir la seva viabilitat i excel·lència.

( ) Establim estàndards de qualitat que permetin als finançadors obtenir garanties de desenvolupament i execució dels projectes culturals.

( ) Posem en valor les empreses i les persones que contribueixen al mecenatge i al finançament cultural.

( ) Treballem per crear un marc legal que millori la fiscalitat per promoure el mecenatge.