Catàleg Impulsa

La cultura al servei de l'empresa

Catàleg impulsa

Busques propostes culturals de qualitat per als teus esdeveniments i actes d’empresa? Necessites professionals de la cultura per participar en ponències, commemoracions, fires, tallers, formacions, etc.?

Estem convençuts que el Catàleg IMPULSA és la teva solució ja que posa disposició més de 100 iniciatives culturals de qualitat per tot el territori!

Des de la Fundació Catalunya Cultura busquem les millors propostes culturals que s’adaptin a les teves necessitats i t’acompanyem en tot el procés.

Els serveis que el Catàleg IMPULSA ofereix són:

+100 propostes culturals de diferents disciplines (música, dansa, cinema, activitats de team building, etc.).
Assessorament especialitzat en qüestions fiscals, jurídiques i de patrocini relacionades amb activitats culturals.
Ponents i experts per a actes, formacions i conferències.

Si la teva empresa aposta per projectes culturals de qualitat, innovadors, creatius i del territori, volem parlar amb tu per ajudar-te!

FORMULARI DE SOL·LICITUD

QUIN SERVEI OFERIM?

COM SOL·LICITAR EL SERVEI?

QUIN COST TÉ?

COM ESCOLLIM EL MILLOR PROJECTE PER A LA TEVA EMPRESA O ENTITAT?

QUÈ APORTA A LA TEVA EMPRESA O ENTITAT?

Amb el suport de la Fundació Bosch Aymerich

Empreses que han confiat en el Catàleg IMPULSA:

Tens més dubtes? Contacta’ns a impulsa@fundaciocatalunyacultura.cat o al telèfon 93 412 31 43

Testimonis

"Llet Nostra té un compromís amb el seu territori més proper. Per això dóna suport a iniciatives que fomentin la producció i difusió de la cultura catalana. Amb la Fundació Catalunya Cultura podem seguir descobrint projectes emergents de gran valor, per seguir fomentant i enriquint de cultura a la societat. Accions com El nostre Festival, en part, han estat el fruit de nexes i col·laboracions establertes a través de la Fundació. Llet Nostra organitza El Nostre Festival, un programa farcit de propostes de diferents disciplines escèniques i musicals adreçades a un públic familiar."

Gemma Franco
Responsable de màrqueting i comunicació de Llet Nostra