Catàleg Impulsa

La cultura al servei de l'empresa

Busques propostes culturals de qualitat per als teus esdeveniments i actes d’empresa? Necessites professionals de la cultura per participar en ponències, commemoracions, fires, tallers, formacions, etc.?

Estem convençuts que el Catàleg IMPULSA és la teva solució ja que posa a disposició més de 100 iniciatives culturals de qualitat per tot el territori!

Des de la Fundació Catalunya Cultura busquem les millors propostes culturals que s’adaptin a les teves necessitats i t’acompanyem en tot el procés.

Els serveis que el Catàleg IMPULSA ofereix són:

+100 propostes culturals de diferents disciplines (música, dansa, cinema, activitats de team building, etc.).
Assessorament especialitzat en qüestions fiscals i jurídiques relacionades amb activitats culturals.
Ponents i experts per a actes, formacions i conferències.

Si la teva empresa aposta per propostes de qualitat, innovadores, creatives i del territori, volem parlar amb tu per ajudar-te!

FORMULARI DE SOL·LICITUD

QUIN SERVEI OFERIM?

COM SOL·LICITAR EL SERVEI?

QUIN COST TÉ?

COM ESCOLLIM EL MILLOR PROJECTE PER A LA TEVA EMPRESA O ENTITAT?

QUÈ APORTA A LA TEVA EMPRESA O ENTITAT?

Amb el suport de la Fundació Bosch Aymerich

Empreses que han confiat en el Catàleg IMPULSA:

Tens més dubtes? Contacta’ns a impulsa@fundaciocatalunyacultura.cat o al telèfon 93 412 31 43

Testimonis

“Llet Nostra té un compromís amb el seu territori més proper. Per això dóna suport a iniciatives que fomentin la producció i difusió de la cultura catalana. Amb la Fundació Catalunya Cultura podem seguir descobrint projectes emergents de gran valor, per seguir fomentant i enriquint de cultura a la societat. Accions com El nostre Festival, en part, han estat el fruit de nexes i col·laboracions establertes a través de la Fundació. Llet Nostra organitza El Nostre Festival, un programa farcit de propostes de diferents disciplines escèniques i musicals adreçades a un públic familiar.”

Gemma Franco
Responsable de màrqueting i comunicació de Llet Nostra

“Col·laborar amb la Fundació Catalunya Cultura ha suposat una experiència única en favor de la dansa i alhora afavorir l’impuls de la gent jove a Catalunya en favor de la cultura, la integració i el bon rotllo, tot contribuint a un millor país”

Joe Sanfeliu