La Nit de l'Empresa i la Cultura (NEC)

L’ACTE SE CELEBRARÀ EL 22 D’OCTUBRE AL TEATRE LLIURE DE MONTJUÏC

• En aquest esdeveniment es lliurarà el Premi IMPULSA CULTURA i el Premi EMPRESA CULTURA 2024, que atorga la Fundació
  • A més, es concediran els Premis a la Cultura, guardons d’entitats col·laboradores de la Fundació

_____________________________________________________________________________________

El jurat del Premi IMPULSA CULTURA va seleccionar al Demo Day celebrat a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm el passat 10 de juliol els 5 projectes finalistes que optaran al guardó, dotat econòmicament amb 10.000 euros. Tots 5 faran una presentació pública a La Nit de l’Empresa i la Cultura (NEC).

Coneix les 5 iniciatives finalistes:

-Brava Arts

-Escola de Dansa Integrada d’Alt Rendiment

-Nova Sala Atrium

-Projecte Cantera

-Som(Riu) Fest

El jurat que seleccionarà el projecte guanyador del Premi IMPULSA CULTURA per la innovació en la seva proposta de valor, així com per la seva capacitat transformadora, l’integren cinc professionals de reconegut prestigi en el món de la cultura i l’empresa.

La Nit de l’Empresa i la Cultura també serà l’escenari del lliurament del Premi EMPRESA CULTURA, un guardó dedicat al reconeixement d’empreses que destaquen pel seu compromís i la seva contribució en el foment i suport de la cultura en l’àmbit de Catalunya. En breu, us desvelarem els noms dels membres del jurat.

Així mateix, l’acte acollirà l’entrega dels Premis a la Cultura que es van instaurar l’any passat i que atorguen entitats vinculades a la Fundació.

Nit de l'Empresa i la Cultura 2023

GALA IMPULSA CULTURA 2022