Tornar a actualitat Activitats

Un món de poesia participarà en la Fira de Bolonya 2017 on presentarà la versió anglesa de la seva App

17/03/2017

La iniciativa que apropa la poesia als més joves des d’un entorn multimèdia i lúdic, ha estat un dels projectes convidats per l’Institut Ramon Llull a la Fira de Bolonya 2017, la fira més important de la literatura infantil i juvenil.
En un any on la literatura catalana és la convidada d’honor a la fira, Un Món de Poesiatindrà l’ocasió de presentar oficialment la versió anglesa del seu projecte, A World of Poetry, que sortirà a les botigues d’aplicacions de tot el món aquest març. Es tractarà de la primera app literària d’un autor català traduïda a l’anglès i  també serà la primera traducció que s’ha fet mai de l’obra de Joana Raspall en aquest idioma. La traducció ha estat a càrrec de Sam Abrams.
L’Ernest Cahué, fundador de Tics Mediàtics i editor de l’entorn transmèdia, presentarà el projecte a Bolonya el dia 5 d’abril a les 9.30h del matí a la Sala Ouverture del recinte de la fira. L’app estarà disponible per a iOS i Android i s’esperen unes 50.000 descàrregues durant el primer any.

Un món de Poesía va ser el primer projecte que va entrar a formar part de la LLotja de la Fundació Catalunya Cultura. Des de la seva entrada hem estat testimonis i acompanyats de la implementació de la aplicació, la bona acollida i ara el seu salt internacional.  Un èxit per l’equip de Tics Mediàtics i un honor per nosaltres veure com l’esforç dels creadors culturals i la implicació dónen els seus fruits.