Tornar a actualitat Notícies

Tres projectes finalistes del Programa IMPULSA CULTURA rebran assessorament del servei HelpEmpresa de Cecot

12/09/2023

En el marc de la quarta fase del Programa IMPULSA CULTURA 2023, tres dels deu projectes finalistes comptaran enguany amb assessorament personalitzat per part de professionals del servei HelpEmpresa que ofereix la patronal Cecot, entitat membre del Consell de Mecenatge de la Fundació. Els tres projectes culturals que rebran el suport d’experts de HelpEmpresa són: Ha! Ha! Ha! Un taller de cinema per desmuntar tòpics, Llums a l’ombra i Nexart Percussion.

L’acord entre Cecot i la Fundació estableix un assessorament per a cada projecte d’unes 15 hores en què consultors del servei HelpEmpresa els proporcionaran continguts sobre diferents àrees amb l’objectiu d’ajudar-los perquè siguin viables i resilients davant canvis i situacions de crisi. Cecot se suma d’aquesta manera a altres empreses que col·laboren en la quarta fase del Programa IMPULSA CULTURA, que consta principalment de mentories personalitzades i en què participen companyies com KPMG, El arte de pedir o Indeed Social Consulting.

Algunes de les matèries que els projectes tractaran a les sessions amb HelpEmpresa seran les tècniques de vendes, les eines de finançament, la transformació digital o la gestió econòmica, entre d’altres. Com a primer pas, els experts de Cecot faran una diagnosi de risc exhaustiu de cada projecte i fixaran un pla de treball amb actuacions concretes de millora per aplicar-hi.

HelpEmpresa, que té el suport del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat, es basa en un enfocament holístic i innovador i treballa amb la metodologia Early Warning Europe. Es tracta d’una xarxa d’entitats europees que ha col·laborat a diversos països com Polònia, Itàlia i Grècia, donant suport a 3.500 empreses en situació de crisi entre el 2017 i el 2019.