Signem un acord de col·laboració amb Sport Cultura Barcelona

16/02/2024

La Fundació Catalunya Cultura i l’associació Sport Cultura Barcelona han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu de treballar de manera conjunta en la promoció de la cultura. L’acte de formalització de l’acord ha tingut lloc a la nostra Fundació i ha anat a càrrec dels presidents d’ambdues entitats, Eloi Planes i Josep Mateu, respectivament.

El conveni, que té una vigència inicial d’un any, recull entre altres actuacions concretes la participació conjunta en esdeveniments que ambdues entitats organitzin com taules rodones, seminaris i debats culturals.

Sport Cultura Barcelona té com a missió el foment i el desenvolupament de la cultura en tots els àmbits. L’associació impulsa l’elaboració d’estudis en col·laboració amb institucions acadèmiques, i fomenta l’opinió i el debat entre diferents col·lectius culturals i esportius. A més, cal destacar que premia anualment les millors iniciatives en l’àmbit cultural i esportiu. Es reconeixen les entitats o persones físiques que hagin destacat durant l’any anterior i que siguin mereixedores del guardó a causa de la seva trajectòria i dedicació en l’àmbit de la cultura i l’esport.

Aquest ha estat el segon conveni de col·laboració que la Fundació Catalunya Cultura ha subscrit enguany. En total, ja són 34 les aliances establertes amb altres entitats compromeses amb la cultura.