Sibaris Catering S. L. nou membre del Consell de Mecenatge de la Fundació

01/09/2023

El Consell de Mecenatge de la Fundació ha integrat com a nou membre  Sibaris Catering S. L., una companyia fundada el 1992 com a escola de cuina i que actualment és una de les empreses de càtering de Catalunya més reconegudes especialitzades en casaments i esdeveniments. El seu director, Albert Latorre, serà qui representarà  l’empresa al Consell.

Amb la integració d’aquesta nova empresa, el Consell està format actualment per 27 membres. Aquest òrgan de govern de la Fundació agrupa empreses i persones a títol individual que participen en el finançament, assessorament i desenvolupament dels projectes de l’entitat. Tots comparteixen el convenciment dels beneficis de la inversió en cultura per a la societat.