Tornar a actualitat Notícies

El Patronat, el Consell de Mecenatge i el Grup de Treball de la Llei de Mecenatge es reuneixen a l’Abadia del Montserrat

22/06/2023

Hi ha assistit el secretari general del Departament d’Empresa i Treball

El Patronat de la Fundació Catalunya Cultura, l’òrgan de govern i administració que integra les empreses fundadores i impulsores de l’entitat, s’ha reunit aquest dimecres a l’Abadia de Montserrat. En aquesta trobada, també s’hi han sumat els membres del Consell de Mecenatge i del Grup de Treball de la Llei de Mecenatge. La reunió ha aglutinat més d’una trentena d’empresaris i empresàries i també ha comptat amb l’assistència del secretari general del Departament d’Empresa i Treball, Oriol Sagrera.

En el decurs de la sessió, s’han debatut principalment les línies d’actuació per a aquest 2023 i s’han aprovat els comptes de la Fundació, a més de  formalitzar la incorporació al Consell de Mecenatge d’RSM i CECOT. Amb la suma d’aquestes noves empreses al Consell, en formen part un total de 24 membres; companyies i persones a títol individual que tenen un reconegut prestigi en l’àmbit social i cultural del país i que assessoren la Fundació en la consecució dels seus objectius.

D’altra banda, la Fundació també ha lliurat el Segell IMPULSA CULTURA a la Fundació Jesús Serra, de GCO (Grup Catalana Occident) i a Lluch Essence. En total, ja són 19 les empreses que compten amb aquest distintiu de prestigi que certifica el seu suport al món cultural.

En acabar la reunió, els assistents han pogut gaudir d’una visita guiada a l’Abadia de Montserrat, que l’any 2025 celebrarà el seu mil·lenari.