Tornar a Projectes Altres projectes

Edició IV

PROVINCIA

TIPOLOGIA

L’associació Derechos en Acción organitza, des de 2011 el Festival de Cinema i Drets Humans de Barcelona, amb la voluntat de concienciar i sensibilitzar la ciutadania de la ciutat vers els drets humans. Mitjançant la programació d’una sel·lecta mostra de pel·lícules, el Festival vol fomentar la mirada crítica i informada de l'espectador sobre realitats complexes d’arreu del món. El seu objectiu és la construcció de consciència social, i l'educació i la mobilització de la solidaritat col·lectiva per recolzar i fomentar el canvi a través del cinema i la cultura. El Festival vol ser un lloc de trobada de cineastes, activistes i ciutadans, tot generant espais de debat i promovent valors com la cohessió i el compromís social i mediambiental, l’art i la cultura com a motors del canvi, la diversitat cultural, el desenvolupament democràtic, la convivència ciutadana i la participació activa de la societat.

Visitar projecte