Grup Set se suma a la xarxa d’aliances de la Fundació

24/01/2024

La directora de la Fundació Catalunya Cultura, Maite Esteve, i la presidenta del Patronat de la Fundació Grup Set, Susana Bleier, han signat un conveni de col·laboració amb l’objectiu de compartir accions que promoguin el talent cultural i creatiu de Catalunya. L’acte de formalització de l’acord ha tingut lloc a la nostra Fundació.

La Fundació Grup Set, creada el 1987 per un grup de set dones empresàries i professionals, és una entitat sense ànim de lucre que té com a objectius promoure la col·laboració entre la societat civil, l’Administració Pública i les institucions públiques i privades, així com la promoció i la celebració d’actes de caràcter acadèmic, cultural, professional i empresarial per crear espais de diàleg i progrés. A més, Grup 7 vol ser una veu cívica que pugui intervenir en temes tan diversos com la sanitat, el transport públic, la cultura, la dona o el futur dels joves.

Amb aquest nou conveni, la nostra Fundació suma 33 aliances amb altres entitats  que comparteixen la voluntat d’enfortir i impulsar el teixit cultural de Catalunya.