Tornar a actualitat Entrevistes

Manel Blanco: “Invertim a promoure acords amb universitaris, empreses i organismes públics”

18/06/2021

Manel Blanco, soci fundador de KPMG de Girona, és membre del Consell de Mecenatge de Fundació Catalunya Cultura, format per empreses que s’alien, participen i assessoren a la Fundació en la consecució dels seus objectius. L’empresari te clara la importància de crear una comunitat culturalment forta.

Quina vinculació té KPMG amb la cultura?

A KPMG tenim una forta vinculació amb el món de la cultura, ja que a través de la nostra Fundació invertim a promoure acords amb universitats, empreses i organismes públics en àrees relacionades amb activitats econòmiques i financeres. També vetllem per mantenir un intercanvi d’experiències amb empreses i universitats, així com realitzem trobades i seminaris per a empleats de qualsevol entitat associada a KPMG Internacional i d’altres empreses. Cal destacar que editem libres, revistes i fulletons especialitzats, incentivem cursos de formació interna per a empleats de qualsevol entitat per aprofundir en les noves tècniques o mètodes de feina que impulsen el millor desenvolupament de les matèries.

Què destacaria de la relació que es pot establir entre el món empresarial i el món cultural?

La relació entre el món empresarial i el món cultural per a nosaltres és molt estreta i esperem que amb totes les accions que estem posant en marxa i en les que contribuïm i ens sumem ens segueixin donant bons fruits.

Què representa per a KPMG formar part del Consell de Mecenatge de la Fundació Catalunya Cultura?

Clarament, ho veiem com una oportunitat de fet partícip a la nostra firma d’una iniciativa que recolza directament a les persones i grups que posen la seva il·lusió, creativitat i compromís al servei de les diferents manifestacions culturals, aportant el nostre granet de sorra per ajudar a fer que els seus projectes siguin coneguts, sostenibles i ajudin a millorar molts aspectes de la nostra societat.