Tornar a actualitat Notícies

Més de 200 persones gaudeixen de “El Nostre Festival”, l’acte solidari de Llet Nostra a favor de la Fundació Catalunya Cultura

23/05/2022

El Centre Artesà Tradicionàrius va acollir diumenge 22 de maig la primera edició de “El Nostre Festival”, un esdeveniment solidari per a grans i petits organitzat per l’empresa agroalimentària Llet Nostra. Unes 200 persones van gaudir en família de fins a deu propostes culturals que van incloure actuacions musicals, de mims, titelles, humor gestual, així com tallers artístics. Els beneficis de l’acte s’adreçaran a la nostra entitat per tal de contribuir a impulsar projectes culturals de tot el territori.

L’esdeveniment, que es va allargar des de les 9.30 h del matí fins a les 19 h del vespre, va comptar amb la participació de les companyies d’espectacles de casa nostra Ambauka, Anna Casal, Artristas, Aspriu, Gargar Art Mural, H6 Clown, Just for your kids i Zero en Conducta.

Llet Nostra forma part del Consell de Mecenatge de la Fundació i disposa del Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura per la seva trajectòria destacada en el foment del sector cultural de Catalunya. La cultura està integrada en la identitat de marca de l’empresa i entre les activitats que desenvolupa entorn a aquest àmbit destaquen, entre d’altres, el patrocini de la programació de la Sala Mirona de Girona i del cinema de la Garriga, i iniciatives pròpies com la Vaca Voltaire a fires i festes populars catalanes.