Tornar a actualitat Activitats

La reinvenció dels festivals de Catalunya, a debat amb quatre directos de referència

15/06/2021

Quatre directors d’esdeveniments culturals de referència: Oriol Aguilà, del Festival Castell de Peralada; Cesc Casadesús, del Festival Grec; Vicent Fibla, del Festival Eufònic; i Jordi Herreruela, del Festival Cruïlla, debatran sobre els nous escenaris de la cultura

La taula rodona, organitzada conjuntament amb Time Out, serà dijous el 17 de juny, a les 12.00 hores, a la terrassa del PierO1 (Barcelona Tech City) de Palau de Mar. Estarà moderada per María José Gómez es podrà seguir també a través del nostre canal de Youtube

Fundació Catalunya Cultura, de la mà de Time Out i amb col·laboració de Barcelona Tech City, hem organitzat una taula rodona sobre els nous escenaris de la cultura en directe convidant a quatre directors de festivals catalans de referència. Dijous 17 de juny, a les 12 hores, a Palau de Mar, plaça Pau Vila, 1 (Barcelona Tech City),  parlarem amb Oriol Aguilà, del Festival Castell de Peralada; Cesc Casadesús, del Festival Grec; Vicent Fibla, del Festival Eufònic; i Jordi Herreruela, del Festival Cruïlla,  sobre el futur dels grans esdeveniments culturals en un acte obert al públic i que també es podrà seguir a través del nostre canal de Youtube.

Tenim a tocar la temporada de festivals i comencem a albirar el final dels pitjors moments de la crisi sanitària. Per això hem volgut reunir a quatre directors de festivals catalans d’ambits artístics i territorials diversos per debatre junts  com és el nou escenari de la cultura en directe.

La xerrada, moderada per María José Gómez (directora de Time Out Barcelona), comptarà amb la presentació de Maite Esteve,  directora de la Fundació Catalunya Cultura, i de Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City, que ja avança que “la cultura és i serà un sector estratègic per a la recuperació de Barcelona i Catalunya, i l’aplicació de la tecnologia en aquest sector ha de tenir un fort impacte. Els nous formats i propostes innovadores dels festivals catalans que veurem aquest estiu són un exemple de tot el que ha de venir. El nostre ecosistema cultural ha de ser un model capdavanter de transformació tecnològica “.

Comptarem amb assistents que representen els Festival Gargar, guanyador del Premi IMPULSA CULTURA 2020 (Mar López i Jordi Solsona);  Festival Sónar (Gustavo Sánchez); Festival Mixtur (Oriol Saladrigues); Festival Cara – B (Juan Vidaechea), i Jazzing – Festival de Jazz de Sant Andreu (Joan Chamorro i Blanca Gallo), així com a l’Acadèmia Catalana de la Música (Manel Montañés).

Serà un acte gratuït i obert al públic, que podrà intervenir durant el torn de preguntes (assistència per inscripcions). Tindrà lloc a l’aire lliure i es compliran totes les mesures de seguretat sanitàries.

La xerrada tindrà una durada màxima de 90 minuts i al final es convidarà a una cervesa a tots els assistents.

CONVOCATÒRIA PRESENCIAL: Dijous 17 de juny, a les 12.00 hores, a la terrassa del PierO1 (Barcelona Tech City) de Palau de Mar. Plaça Pau Vila, 1. Només per a 50 persones.
Imprescindible inscripció prèvia

CONVOCATÒRIA PER STREAMING VIA YOUTUBE: Aquí