La Fundació Catalunya Cultura obre la convocatòria del Programa IMPULSA CULTURA 2023

17/01/2023

La Fundació Catalunya Cultura posa en marxa el Programa IMPULSA CULTURA 2023, un programa gratuït de formació, mentoria i acceleració que ajuda a consolidar i optimitzar la gestió dels projectes culturals. El programa aporta eines i metodologies que permeten analitzar i revisar aspectes claus de les iniciatives amb la finalitat de millorar la sostenibilitat i l’impacte.

Els projectes poden presentar la sol·licitud per participar-hi des del 17 de gener fins al 5 de febrer. Un Comitè d’Avaluació serà l’encarregat d’escollir els participants segons els criteris de sostenibilitat econòmica, innovació, projecció i impacte social. A més, també seleccionaran en cada fase els projectes que hi participin.

El Programa, que s’iniciarà el 14 de març i s’allargarà fins al 30 de novembre, consta de 4 fases. El projecte guanyador serà distingit amb el Premi IMPULSA CULTURA, dotat amb 10.000 euros, que es lliurarà en el marc de la Nit de l’Empresa i la Cultura, el dia 17 d’octubre de 2023.

Per resoldre tots els dubtes, la Fundació organitza una sessió informativa virtual el 27 de gener a les 11 h.