La Fundació Catalunya Cultura obre la convocatòria del Programa IMPULSA CULTURA 2022

31/01/2022

La Fundació Catalunya Cultura posa en marxa el Programa IMPULSA CULTURA 2022, un programa anual gratuït que té per objectiu oferir formació i assessorament integral a projectes culturals del territori per ajudar-los a optimitzar la seva gestió, viabilitat  i sostenibilitat. Els projectes poden presentar la sol·licitud per participar-hi des del 31 de gener fins al 28 de febrer. El projecte guanyador serà distingit amb el Premi IMPULSA CULTURA, dotat amb 10.000 euros. La resta de projectes finalistes tindran accés a mentories i tutories personalitzades, adaptades a les seves necessitats i valorades en un total de 62.000 euros.

El Programa IMPULSA CULTURA 2022 està estructurat en quatre fases que s’allargaran fins al desembre d’aquest 2022. El continguts previstos se centren en dotar de recursos, eines i estratègies clau als projectes mitjançant un acompanyament col·lectiu i individual, i tant presencial com virtual, de la mà de professionals amb una sòlida experiència en l’àmbit de la gestió empresarial, cultural i de la mentoria. Els deu projectes finalistes del Programa IMPULSA CULTURA 2022 optaran als Premis IMPULSA CULTURA, que la Fundació ha creat per donar suport i visibilitat al sector cultural.

D’altra banda, el Programa incideix també en la necessitat d’atraure l’interès del sector empresarial per potenciar aliances de col·laboració.