Tornar a actualitat Notícies

La Fundació busca empreses que donin suport a la cultura per la segona edició del Premi Empresa Cultura

25/11/2021

La Fundació Catalunya Cultura busca empreses que donin suport a la Cultura per la segona edició del Premi Empresa Cultura 2021. La Fundació ha obert la convocatòria d’aquesta distinció (fins a l’11 de gener) per visibilitzar bones pràctiques existents entre el sector empresarial i cultural.

El guanyador de l’any passat va ser el grup AgriEnergia, “per la seva aportació decidida i innovadora al món de la cultura, a través de l’àmbit de les arts”. El jurat va destacar “el seu abast territorial, el seu gran impacte social i la seva contribució per a motivar múltiples iniciatives en pro de la cultura més enllà del seu objectiu empresarial”.

El Premi Empresa Cultura té com a objectius: promoure que les empreses fomentin la cultura a través d’iniciatives, programes o accions tant individuals com col·lectives; motivar a les empreses a propiciar iniciatives culturals entre els seus treballadors i entorn de proximitat; i evidenciar les relacions entre les empreses, la cultura i el territori.

El jurat del Premi Empresa Cultura 2021 està format per: Sr. Miquel Molins, president (Fundació Banc Sabadell); Sra. Mahala Alzamora (Mahala Comunicació i Relacions Públiques); Sra. Ana Vallés (Sorigué); Sra. Georgina Ferri (diari ARA), i Sr. Lluís Coromina (grup AgriEnergia, guanyador de l’edició anterior, i Fundació Lluís Coromina).

LA CULTURA COM IDENTITAT EMPRESARIAL

Aquest Premi reconeix les empreses que no només donen suport a la cultura, sino que inclouen la cultura en la seva identitat empresarial.