Jornada “Per a quan la llei catalana de mecenatge? Normatives autonòmiques a debat”, el 20 de setembre al Teatre Nacional de Catalunya (TNC)

07/09/2023

El pròxim dimecres, 20 de setembre, al Teatre Nacional de Catalunya, tindrà lloc la Jornada “Per a quan la llei catalana de mecenatge? Les lleis autonòmiques a debat” que organitzem des de la Fundació Catalunya Cultura. L’acte té l’objectiu de compartir reflexions sobre les legislacions actuals de diverses comunitats autònomes en matèria de mecenatge i reivindicar l’aprovació d’una normativa pròpia per a Catalunya. La trobada és una iniciativa del Grup de Treball de la Llei de Mecenatge de la Fundació després de la paralització de la reforma de la Llei 49/2002 de Mecenatge (el marc jurídic vigent a Espanya per al mecenatge), 48 hores abans de ser ratificada al Senat, a causa de l’avançament de les eleccions generals del passat mes de juliol i la dissolució de les cambres. Cal destacar que la Fundació lidera la Plataforma pel Mecenatge integrada per 186 entitats dels àmbits cultural, social i d’investigació i recerca, que s’han sumat a la reivindicació de la modificació de l’actual legislació.

Inscriu-t’hi aquí: