Tornar a actualitat Activitats

IMPULSA II: cultura, empresa i mecenatge

17/07/2017

Imprescindible per a les empreses que aposten per la Responabilitat Social Corporativa, el mecenatge i el patrocini.

IMPULSA és l’espai que hem creat per presentar-te una selecció de 10 projectes culturals d’altíssima qualitat i gran projecció que es troben en fase de creixement i que, per tant, cerquen finançament.

IMPULSA també és una oportunitat de trobada amb empreses interessades en la Responabilitat Social Corporativa i que aposten pel mecenatge i el patrocini com a estratègia empresarial.

DIA: 17 de novembre de 2017.

HORA: 11.30h.

LLOC: Auditori La Pedrera (Casa Milà) ( c/ Provença, 261-265, 08008 Barcelona) AGENDA: 11.30h. Recepció patrons de la Fundació i empreses assistents a IMPULSA. 12h. IMPULSA II. Presentació de deu projectes culturals. 13.30h. Espai de networking. +info i inscripcions: jbordas@fundaciocatalunyacultura.cat (Acte exclusiu per empreses i mecenes). Amb la col·laboració de la Fundació Catalunya La Pedrera i La Farga.

#IMPULSACULTURA Projectes que es presenten a la segona edició d’iMPULSA:

48h Open House Bcn

El Festival de Barcelona on persones, arquitectura i urbanisme es fusionen per a celebrar que l’arquitectura és cultura. 60.000 visitants i 1.000 voluntaris/es. 240 experiències arquitectòniques. 6 ciutats participants. 525 impactes en mitjans. Una comunitat online de més de 36.000 membres. 10a. posició en rànquing de Festivals a Barcelona per volum de públic segons l’iCUB.

AIMS – Acadèmia Internacional de Música de Solsona

Joves dels cinc continents amb un altíssim talent musical es troben una vegada a l’any a la Catalunya Central per rebre formació de màxima qualitat. 16 anys de Festival. 1.000 alumnes. 50 països diferents. 450 concerts. 40.000 espectadors. 20 municipis.

Cicle Gaudí

Els millors èxits del cinema català més recent. 330 projeccions a l’any. Presència a 4 províncies. 6.106 espectadors. 1.221 espectadors de mitjana per pel·lícula. Més de 100 espectadors de mitjana per sessió.

Diàlegs de Dona

Ens servim de la l’engua, la cultura i el diàleg intercultural en clau femenina, per a promoure la cohesió social del nostre barri i de la nostra ciutat. 950 dones. 5.000 persones beneficiàries de manera indirecta. Principals països: Bangladesh, Pakistan, Índia, Nepal, Marroc, Síria.

DocsBarcelona

Fomentem la creació i el talent, alhora que la difusió del gènere documental a través d’una programació de qualitat que convida a la reflexió, al debat i a l’entreteniment cultural. 110.000 espectadors el 2017. 30.000 espectadors online. 450 professionals acreditats. 75 directors convidats al festival 2017. 95 ciutats membres de la xarxa DocsBarcelona.

Festival internacional de Fotografia analògica REVELA-T

Una cita obligada per a tots els amants de la fotografia i de l’art predigital. 5 edicions celebrades. 12.000 visitants el 2017. 30.000 seguidors a FB. 50 exposicions +3 OFF BCN.

FLIC Festival de literatura i arts infantil i juvenil

Un festival d’experiències i creació que convida a famílies, escoles i professionals a promoure la relació entre la literatura i les altres arts. 15.000 visitants directes. 400.000 visitants a les exposicions. 22.075 visitants únics al web.

Homesession

Un espai d’art per compartir, investigar i comunicar. 10 anys d’activitat. 58 residències d’artistes procedents de 23 països. 32 beques de producció per a artistes residents al país. + 200 artistes implicats. + 1.000 estudiants universitaris.

L?Alternativa, 24è Festival de Cinema Independent de Barcelona

Compromís amb la realitat, la innovació, la l’ibertat creativa i el context social a través del cinema. 24 edicions. 17.500 espectadors. 5 seus (4 físiques i 1 online). 200 films programats. 34 països representats. 17 activitats paral·leles. +370 professionals acreditats. 8 premis.

UtopiaMarkets

Tres mercats a l’any per promoure el talent artístic de poetes, fotògrafs i il·lustradors. 9.200 visitants en tres caps de setmana. 175 impactes en mitjans de comunicació: 14 a televisió, 19 a ràdios, 37 a d’aris i suplements, 6 a revistes  95 a plataformes online i 4 a butlletins electrònics.       Abans d’iMPULSA tindrà l’oc també a La Pedrera la jornada-debat “Un nou discurs a un nou mecenatge”, una oportunitat per a reflexionar sobre la relació entre el ciutadà i el mecenatge a través d’organitzacions que orienten esforços a aconseguir aquest suport ciutadà i també a persones que desenvolupen una activitat filantròpica. + info.