Tornar a actualitat Activitats

Jornada de debat: Un nou discurs per a un nou mecenatge

17/11/2017

En el context actual, el mecenatge ciutadà és una realitat creixent que ha demostrat el seu potencial i la magnitud del que pot aportar en favor del bé comú. En aquesta trobada reflexionem sobre la relació entre el ciutadà i el mecenatge i donem veu a organitzacions que orienten esforços a aconseguir aquest suport ciutadà i també a persones que desenvolupen una activitat filantròpica.

#CIUTADÀMECENES

9h ACREDITACIONS

9.30h BENVINGUDA Miquel Molins, president de la Fundació Banc de Sabadell.

9.35h TATE. USAR LES DADES PER A CONSTRUIR UNA ORGANITZACIÓ CENTRADA EN l’AUDIÈNCIA La fidelització del públic com a element estratègic. Beatrice Burrows, gerent de Màrqueting relacional de la Tate Modern.

10h EL POTENCIAL DE LA COMUNITAT Com aconseguir el suport ciutadà? Quina importància té per al desenvolupament de les entitats? Gisela Genebat, directora de Màrqueting i Desenvolupament Comercial d’Oxfam Intermón. El fenòmen del col·laborador actiu. Pepe Font de Mora, director de la Fundación Foto Colectania. El paper actiu d’amics i socis en el seu model de gestió. Modera: Pepe Zapata, director de comunicació, màrqueting i públics del Grup Focus.

10.25h QUÈ ENS MOU A DONAR? Motivacions personals per a esdevenir mecenes, estructures i maneres de a dur a terme el mecenatge. Lluís Bassat, president de la Fundació Carmen & Lluís Bassat. Han Nefkens, fundador de la Fundació Han Nefkens. Lluís Coromina, president de la Fundació Lluís Coromina. Isabelle Le Galo-Flores, delegada adjunta a Espanya de la Fundació Daniel & Nina Carasso. Sergi Ferrer Salat, president de la Fundació de Música Ferrer-Salat. Modera: Mercedes Basso, directora de Foment de Mecenatge de la Fundació Bancària “la Caixa”.

11.25h CLOENDA Sergi Ferrer Salat, president de la Fundació de Música Ferrer-Salat.

11.30h. FI DE l’ACTE

Un nou discurs per a un nou mecenatge és un acte organitzat per la Fundació Catalunya Cultura i que compta amb la col·laboració de la Fundació Catalunya La Pedrera i La Farga.