Tornar a actualitat Notícies

GCO (Grup Catalana Occident), a través de la Fundació Jesús Serra, i Lluch Essence obtenen el Segell IMPULSA CULTURA

05/07/2023

La Fundació Catalunya Cultura, en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona, ha distingit la fundació corporativa de GCO (Grup Catalana Occident), la Fundació Jesús Serra, i Lluch Essence amb el Segell IMPULSA CULTURA, la certificació que reconeix aquelles empreses que donen suport a la cultura. Fins ara, ja són 19 les companyies que han obtingut aquesta distinció.

La Fundació Jesús Serra, de GCO, col·labora amb diverses entitats culturals per a impulsar al sector, com el Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), la Fundació MACBA i l’associació del Concurs Internacional de Música Maria Canals. Entre els seus projectes més emblemàtics es troba “¡Me toca!” unes beques de formació de piano per fomentar l’accés universal a la pràctica d’aquest instrument musical, en col·laboració amb el Concurs Internacional de Música Maria Canals, i també cal destacar la iniciativa “Tu ciudad se llena de pianos”.

• Ignacio Gallardo-Bravo, director general de la Fundació Jesús Serra: “A la Fundació Jesús Serra, la cultura és, des dels seus inicis, un dels pilars entorn dels quals gira tot el nostre programa social, i que ens ho hagi certificat la Càtedra de Responsabilitat social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona, així ho avala”.

Lluch Essence destaca per participar activament en la promoció de la cultura en benefici del benestar social i col·laborar amb entitats que impulsen el sector cultural, com la Fundació Catalunya Cultura de la qual és membre del Consell de Mecenatge. Tots els projectes amb què col·labora s’adrecen a un públic divers com col·lectius socialment vulnerables, artistes amb algun tipus de discapacitat o treballadors de l’empresa i els seus familiars. Algunes de les entitats i iniciatives amb què Lluch Essence està compromesa són la Fundació Grupo SIFU i la Gala + IN (patrocinada per empreses per a la inclusió social) i el programa solidari “Myroom” de l’Hospital Sant Joan de Déu,

• Sofia Lluch, CEO de Lluch Essence: “Per a Lluch Essence és un orgull rebre el Segell IMPULSA CULTURA. Ens anima a seguir compromesos amb la societat i continuar participant activament en la promoció cultural”.