Ens reunim amb empreses adherides a FemCAT per impulsar aliances a favor de la cultura

03/07/2023

Aquest matí, hem participat en un esmorzar al Palau de la Música que ha reunit representants d’empreses adherides a FemCAT amb l’objectiu de crear sinergies i establir potencials aliances a favor de la cultura.

FemCAT, Fundació Privada d’Empresaris, treballa des del 2004 en l’elaboració de propostes i en la generació d’iniciatives que ajudin al desenvolupament econòmic i social de Catalunya. L’entitat dona suport a projectes i programes en els quals l’empresa i la societat puguin treballar plegats amb l’objectiu que Catalunya faci un pas endavant i esdevingui un dels països capdavanters socialment i econòmicament aescala internacional.

Després de la benvinguda a càrrec del president de FemCAT, David Marín, el president executiu de la Fundació, Eloi Planes, ha explicat als assistents les principals línies d’actuació i els projectes que desenvolupemper tal d’impulsar la cultura i el talent a Catalunya com a via de transformació social, territorial i econòmica. A la trobada, Planes ha estat acompanyat de la nostra directora, Maite Esteve.

En concret, a l’acte s’hi han sumat representants d’aquestes companyies: Amat Immobiliaris, Basi Group, Transmmission, Vertix, Artyplan i Marlex Human Capital.

En acabar la reunió, els assistents han pogut gaudir d’una visita al Palau de la Música Catalana i al seu arxiu documental. Trobades com les d’avui s’emmarquen en la voluntat de la Fundació de sumar empreses que amplien la seva mirada cap al món cultural i de construir ponts entre el món empresarial i el cultural per construir una societat més avançada, cohesionada i pròspera.