Empresa i cultura es donen la mà en un sopar-reunió a CASA SEAT

02/03/2023

La Fundació Catalunya Cultura va celebrar ahir dimecres un sopar-reunió a CASA SEAT que va aplegar directius d’empreses i representants de les principals organitzacions empresarials de Catalunya amb l’objectiu de sumar compromisos a favor de la cultura. La trobada va comptar amb la presència del conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, i de la consellera de Cultura, Natàlia Garriga. Diverses empreses que formen part del Patronat de la Fundació van exercir d’amfitriones de l’acte. Hi van ser present aquestes companyies i organitzacions empresarials:

Associació Catalana de l’Empresa Familiar

Barcelona Global

Cecot

Cercle d’Economia

Círculo Ecuestre

ESADE

FemCAT

Fluidra

Foment del Treball

Fòrum Carlemany

Fundació Banc Sabadell

Gramona

Instituto de la Empresa Familiar

Sant Cugat Empresarial

Sport Cultura Barcelona

A la Fundació Catalunya Cultura treballem activament per impulsar la cultura i el talent com a eina clau de progrés econòmic i social i tenim la certesa que les aliances entre el món de l’empresa i la cultura són imprescindibles per construir un país més culte, més solidari i socialment més avançat i més ric. El compromís del món empresarial envers el món cultural és primordial per evitar la fugida de talent, i les empreses que formen part de la Fundació no tenen cap dubte sobre el rèdit que suposa la inversió cultural en benefici de l’interès general.