Tornar a actualitat Notícies

El Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, nova aliança de la Fundació

30/11/2023

El nombre d’aliances de la Fundació Catalunya Cultura continua creixent. Dijous passat, 23 de novembre, vam formalitzar la col·laboració amb el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAMC), una entitat dedicada a la gestió de polítiques públiques en matèria de promoció del comerç, artesania i moda de Catalunya. La signatura del conveni va anar a càrrec de la directora de la nostra Fundació, Maite Esteve, i de la directora del CCAMC, Agnès Russiñol. Segons l’acord, que té vigència d’un any, les dues entitats concreten iniciatives i programes de col·laboració per a la promoció de la cultura i l’artesania.

Adscrit al Departament d’Empresa i Treball, el CCAMC té com a finalitat general la promoció i l’impuls del sector comercial, l’artesanal, i el suport a la moda catalana, amb l’objectiu de fomentar la competitivitat i la qualitat d’aquests sectors, a escala nacional i internacional. La presència del sector empresarial i la resta d’agents socials i econòmics, vinculats amb els àmbits del comerç, l’artesania i la moda, tenen veu en el Consorci a través dels òrgans de participació.

Aquest conveni se suma a les 30 aliances que la Fundació ha formalitzat fins a l’actualitat amb altres institucions i empreses amb què comparteix objectius comuns.