El Centre Dental Les Escoles, Codorníu i Parlem Telecom obtenen el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura

21/12/2022

La Fundació Catalunya Cultura, en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona, ha distingit el Centre Dental Les Escoles, les caves Codorníu i l’empresa de telecomunicacions Parlem Telecom amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura que reconeix aquelles empreses que donen suport a la cultura. Fins ara, ja són 17 les companyies que han obtingut aquesta distinció.

El Centre Dental Les Escoles destaca pel seu lideratge i la promoció de la cultura com a eina de transformació social.

• Toni Latorre, director: “Les persones que formen aquesta clínica assumim una responsabilitat social com a empresa del sector de la salut, que ens obliga a comprometre’ns amb el nostre entorn a nivell social, mediambiental i cultural”.

Codorníu aposta per la cultura, l’art i l’arquitectura i fomenta els valors culturals del vi, del cava i de la gastronomia amb impacte social i territorial.

• Sergio Fuster, CEO de Raventós Codorníu: “Codorníu són 470 anys d’història i sinònim de cultura. Com a empresa més antiga de l’Estat i creadors del cava, ara fa 150 anys, estem molt orgullosos de ser reconeguts per la nostra aposta pel sector cultural amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura. Aquest tipus de reconeixements ens motiven encara més a seguir apostant per la cultura, sempre buscant generar valor al nostre entorn més enllà del propi benefici en cadascuna de les nostres accions”.

Parlem Telecom es caracteritza pel seu suport a la llengua i la cultura catalana essent, per exemple, patrocinador oficial del Festival Itinera, projecte guanyador del Premi IMPULSA CULTURA 2021.

• Ernest Pérez-Mas, CEO Grup Parlem: Pensem que la cultura té un paper destacat en la cohesió social i en l’evolució i consolidació de la societat catalana i, és per això, que l’atorgament d’aquest distintiu que ens reconeix les bones pràctiques empresarials en favor del món cultural ens esperona a continuar treballant en aquesta línia”.