Damm obté el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura

06/04/2022

Des de la Fundació Catalunya Cultura hem distingit Damm amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura (SECC). Es tracta d’un segell pioner en el seu àmbit, que atorguem en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Universitat de Girona, i que té l’objectiu de reconèixer aquelles empreses que donen suport a la cultura. Fins ara, ja són 13 les empreses que han obtingut el Segell Empresa Compromesa amb la Cultura.

Per tal d’obtenir el Segell, una Comissió d’Avaluació  formada per experts independents ha valorat Damm conforme el lideratge organitzacional que exerceix en la promoció de la cultura, les accions de promoció que du a terme, i l’impacte social, territorial i comunicatiu que tenen aquestes accions.

La Comissió ha destacat especialment de Damm el fet que les accions de suport a la cultura abastin de manera transversal tots els àmbits de l’empresa, la seva òptima política comunicativa i que disposi d’una Fundació que doni coherència a les accions culturals de mecenatge. Així mateix, també s’ha reconegut la seva llarga trajectòria al costat d’iniciatives culturals arreu del territori. En aquest sentit, cal destacar que l’any 2020, Damm i la seva Fundació van col·laborar amb més de 75 entitats, institucions i iniciatives culturals a Catalunya, tals com festivals de música, mostres de cinema, museus, festes populars o sales de teatre i de música, entre d’altres, amb l’objectiu d’acostar la cultura a la societat. A més, també s’ha valorat l’eficaç política comunicativa de la companyia que posa l’accent en els valors de la cultura mediterrània.

Ramon Agenjo, conseller de Damm i vicepresident de la Fundació Damm, valora molt positivament la consecució d’aquesta distinció: Estem molt contents que la Fundació Catalunya Cultura hagi reconegut Damm amb el Segell d’Empresa Compromesa amb la Cultura. Es tracta d’una magnífica iniciativa que permet posar en valor tot el suport que, des del món de l’empresa, es fa a favor de la cultura. I és que la cultura és un element clau en el desenvolupament −individual i col·lectiu− de les persones i, per conseqüència, de la societat.