Conveni de col·laboració amb el Teatre Nacional de Catalunya (TNC)

19/01/2022

La Fundació Catalunya Cultura ha signat un conveni amb el Teatre Nacional de Catalunya (TNC) amb l’objectiu d’impulsar actuacions conjuntes per promoure el teixit creatiu i els projectes culturals de Catalunya. La signatura de l’acord, que té una vigència de tres anys,  ha anat a càrrec de la directora de la Fundació Catalunya Cultura, Maite Esteve, i de la directora executiva del TNC, Mònica Campos.

Aquest conveni amb el TNC, una institució pública de referència cultural nacional, creada per contribuir al creixement cultural del país a través de les arts escèniques, és especialment rellevant per sumar esforços i sinergies per poder potenciar el talent i la creativitat com a via de cohesió i benestar social.

Aquest ha estat el primer conveni de col·laboració que la Fundació ha subscrit amb una altra entitat enguany. En total, la Fundació ha establert 18 aliances amb altres institucions i empreses que centren la seva activitat en l’àmbit cultural o que han mostrat el seu compromís amb els valors de la cultura com a motor de progrés social i de país.