2.272 gràcies a Llet Nostra!

06/11/2023

Llet Nostra dona els 2.272,50 euros de la recaptació de la segona edició de ”El Nostre Festival” a la Fundació Catalunya Cultura

L’empresa Llet Nostra ens ha lliurat aquest matí l’import recaptat en la segona edició de “El Nostre Festival”, l’acte solidari en benefici de la nostra Fundació que va tenir lloc el 7 d’octubre a la Sala La Mirona de Salt (Girona). En concret, la donació ha estat de 2.272,50 euros, que es destinaran a iniciatives per impulsar el sector cultural a Catalunya.

L’acte d’entrega de la donació ha tingut lloc a la seu de la Fundació i ha comptat amb la participació de Gabriel de Mariscal, director general de Llet Nostra; de Gemma Franco, responsable de Màrqueting i Comunicació de la companyia, i de Josep Maria Miró, de l’àrea d’Organització i Coordinació del Festival. La nostra directora, Maite Esteve, ha agraït a Llet Nostra la seva acció solidària en nom del Patronat i de tot l’equip de la Fundació.

Un èxit rotund de solidaritat

La segona edició de “El Nostre Festival” ha estat un èxit de participació. Més de 300 persones van poder gaudir d’una jornada d’entreteniment i cultura per a totes les edats. A més de teatre, música, animació i contacontes hi va haver un ventall d’activitats com tallers, jocs, sorteigs i xocolatada.

L’objectiu d’aquesta iniciativa solidària de Let Nostra és apropar propostes culturals de qualitat a les famílies i projectar companyies locals. A banda de la donació a la Fundació Catalunya Cultura, l’empresa ha lliurat 1.920 litres de llet al Banc dels Aliments de les comarques de Girona.

Cal destacar que Llet Nostra forma part del Consell de Mecenatge de la Fundació i compta amb el Segell IMPULSA CULTURA per la seva trajectòria destacada en el foment del sector cultural de Catalunya.

Si tu també vols col·laborar amb la Fundació, pots fer una donació des d’aquest enllaç del nostre web. Moltes gràcies!