V edició IMPULSA i Premi IMPULSA CULTURA 2020

El Programa IMPULSA CULTURA 2020 culminarà amb la V edició IMPULSA a final d'any. Una trobada on es presentaran públicament els 10 projectes finalistes davant un grup d’empresaris, de representants de la indústria cultural i de la societat civil per exhibir la seva proposta de valor amb l’objectiu de trobar noves vies de col·laboració.

L'any passat es va convocar la primera edició del Premi IMPULSA CULTURA amb l’objectiu de reconèixer públicament aquell projecte que, havent format part del Programa IMPULSA CULTURA, destaca per la seva innovació, creativitat i excel·lència.

Aquest premi vol fer valdre la capacitat d’un determinat projecte de generar coneixement, progrés social i motivar canvis a les empreses, la societat i el país.

Comunitat IMPULSA

La Comunitat IMPULSA la formen tots els projectes culturals que han participat a edicions anteriors dels premis IMPULSA CULTURA i a qui la Fundació Catalunya Cultura ofereix la possibilitat d'assistir a diferents actes formatius, així com a trobades de networking que els permetin continuar formant-se i fent xarxa per seguir creixent en coneixement i aliances.