Tornar a actualitat Conclusions actes

Un centenar de representants empresarials en favor del mecenatge cultural es reuneixen a IMPULSA II

17/11/2017

Un centenar de representants del món empresarial es van donar cita el passat 17 de novembre a La Pedrera en el marc de la segona edició d’IMPULSA. Es tracta de l’esdeveniment que organitzem des de la Fundació Catalunya Cultura per a donar l’oportunitat a projectes culturals d’altíssima qualitat i gran projecció de presentar-se davant empreses que entenen el mecenatge i el patrocini com a estratègia empresarial. “Quantes empreses, avui en dia, entenen que no hi ha èxit empresarial sense lideratge responsable i tenen programes de suport a la cultura? Moltes! I cada dia en són més!”, ha assegurat el president de la Fundació Catalunya Cultura i adjunt a la presidència de DAMM, Enric Crous.

En aquesta segona edició d’IMPULSA, la Fundació Catalunya Cultura ha donat l’oportunitat de pujar a l’escenari de l’auditori de La Pedrera a 10 projectes d’un total de 70 que van apuntar-se a la convocatòria inicial oberta per la Fundació Catalunya Cultura i que responen als criteris i estàndards d’excel·lència que aquesta cerca. Com ha afirmat el president de Cavas Gramona i membre del patronat de la Fundació Catalunya Cultura, Xavier Gramona: “IMPULSA resumeix l’essència de la tasca de la Fundació, que és donar lloc a relacions d’acompanyament i de complicitat entre l’empresa i el món cultural”. “Aquesta aliança -ha afegit- aporta a la cultura viabilitat, solidesa i capacitat de creixement; i a l’empresa li ensenya a repensar-se des d’una perspectiva diferent alhora que l’ajuda a impactar en la societat”.

Els projectes que s’han presentat en la present edició d’IMPULSA han estat DocsBarcelona, 48 Open House BCN, l’Acadèmia Internacional de Música de Solsona, Cicle Gaudí, Diàlegs de Dona, el Festival internacional de fotografia analògica REVELA-T, FLIC Festival de literatures i arts infantil i juvenil, Homesession, Festival de Cinema Independent de Barcelona l’alternativa i UtopiaMarkets. “Tots ells -com ha assegurat Enric Crous-, són projectes plens de creativitat, idees i passió”.

Veure àlbum de fotos complert (Flickr)