Tornar a actualitat Activitats

Suma’t a la campanya de Sense Sostre, la pel·lícula que dóna veu a les 4.000 persones que viuen al carrer a Catalunya

16/03/2017

Queden menys d’un mes perquè tanqui la campanya de crowdfunding de Sense Sostre a la plataforma Stock Crowd.

La pel·lícula, que forma part de la Llotja de projectes de la Fundació Catalunya Cultura, està dirigida i escrita pel Xesc Cabot conjunament amb en Pep Garrido. El  film, produït per Alhena Production, comptarà amb les actuacions del Boris Ruiz, la Geralidine i l’Oona Chapling a més de la participació de exsensesotres vinculats a Arrels Fundació.

En una època en què la qüestió de la llar és a totes les agendes (els refugiats, els desnonats, els sensesostre), un film com aquest té moltes possibilitats de convertir-se en un fenomen boca-orella, pel seu emocionant i inoblidable final. La pel·lícula s’estrenarà a tota Europa i tindrà gran presència en festivals nacionals i internacionals.