RSM s’incorpora com a nou membre del Consell de Mecenatge

22/06/2023

La Fundació continua creixent i ampliant els seus suports. L’empresa RSM, representada per Josep Maria Gassó, president d’RSM Spain, s’ha sumat al Consell de Mecenatge,  un dels òrgans de govern de la Fundació, que agrupa empreses i persones a títol individual que participen en el finançament, assessorament i desenvolupament dels projectes de l’entitat.

RSM és una de les principals companyies a nivell nacional d’auditoria i assurance, assessoria fiscal i legal i consultoria d’empreses. A Espanya compta amb sis oficines. La seva cartera de clients inclou empreses locals i multinacionals, dels més diversos sectors, que operen nacional i internacionalment.

Les empreses i les persones que integren el Consell de Mecenatge tenen un reconegut prestigi en l’àmbit social i cultural del país. Així mateix, comparteixen la voluntat de contribuir a la consecució dels objectius de la Fundació i el convenciment del rèdit que suposa la inversió cultural per a la societat civil. Amb la integració de RSM al Consell de Mecenatge, ja són 23 els seus membres.