Tornar a actualitat Activitats

Presentació Programa IMPULSA CULTURA a Barcelona

04/03/2019

La Sala de Bàscules de l’Antiga Fàbrica Damm va acollir la presentació del Programa IMPULSA CULTURA, un pla de formació i acompanyament que la Fundació Catalunya Cultura ofereix anualment i de manera gratuïta a projectes culturals d’arreu del territori. Durant la presentació vam gaudir d’una actuació musical, la de la jove cantant i compositora de Nou Barris Raquel Lúa. Va aportar a la cita la seva veu carismàtica amb segell mediterrani en la seva proposta de tons intimistes.

Aquesta jove artista es dóna a conèixer a partir del projecte Cabal Musical del Taller de Músics, que en el seu moment va rebre l’acompanyament de la Fundació. Raquel Lúa acaba de treure el seu primer disc “Ruegos y demás”.