Tornar a actualitat Notícies

Maite Esteve rep el We Leadership Awards 2022 en la categoria de “Promoció de la cultura en l’àmbit empresarial”

07/10/2022

El jurat l’ha distingit com a referent pel seu lideratge exemplar en la promoció de la cultura en el teixit empresarial a Catalunya i per la seva tasca inspiradora dins la Fundació

La directora de la Fundació Catalunya Cultura, Maite Esteve, ha rebut el Premi We Leadership Awards Barcelona 2022, en la categoria de “Promoció de la cultura en l’àmbit empresarial” que impulsa Women Evolution. Aquests guardons tenen l’objectiu de donar visibilitat al talent femení i premiar els lideratges compromesos amb la integració de la igualtat a les empreses. La cerimònia de lliurament dels premis s’ha celebrat a Esade Creapolis en el marc del Congrés Women Evolution, que en aquesta edició s’ha centrat en els reptes de la dona en el segle XXI, la salut, el lideratge i la innovació tecnològica. La cloenda de l’acte ha anat a càrrec de la consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge Mestre.

El jurat dels guardons, que conforma un Comitè Científic integrat per professionals de prestigi en el sector de la salut i l’empresa, ha reconegut que “el lideratge de Maite Esteve en la promoció de la cultura en el teixit empresarial a Catalunya ha estat exemplar i la seva tasca dins la Fundació, una referència inspiradora”. L’alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, Mireia Ingla, ha estat l’encarregada d’entregar-li el Premi.

A banda del guardó atorgat a Maite Esteve, els Premis We Leadership Awards d’enguany han distingit quatre dones més en diverses categories. Jessica Vall, nedadora del Club Natació Sant Andreu, amb el Premi a l’Esportista dElit; Marta Macias, CEO de Coop4equality Consultoria en Innovació Social, ha rebut el Premi Expertise en perspectiva de gènere en polítiques públiques i privades; i Astrid Camprubí, llicenciada en ADE & MBA per ESADE i CEO de Aqtiva Data Technologies S.L., ha estat guardonada amb el Premi Emprenedoria d’Innovació. A més, el jurat ha reconegut amb el Premi d’Honor a la seva trajectòria professional compromesa amb la igualtat, la diversitat i la promoció del talent femení en l’àmbit empresarial, a Juliana Vilert, directora d’Organització i Persones de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.