Tornar a actualitat Activitats

La Llotja de Projectes obre nova convocatòria

01/02/2017

Del 01 al 20 de febrer es podran presentar els projectes culturals que vulguin ser acompanyats per la Fundació

Ja s’ha obert la Llotja de Projectes. Les iniciatives que es vulguin presentar i optar a l’acompanyament que ofereix la Fundació Catalunya Cultura, tenen temps fins el pròxim 20 de febrer. Serà durant la primera quinzena de març quan el comitè d’avaluació esculli i comuniqui quines són els 15 projectes escollits de totes les propostes rebudes.

Podeu trobar les bases completes de la convocatòria així com el formulari d’inscripció al següent enllaç.

Des de la seva creació, ara fa dos anys, la Fundació Catalunya Cultura ha acompanyat a més d’una norantena de projectes. L’objectiu de la Llotja és donar suport als projectes culturals que necessitin trobar vies de finançament, formació i mentoria per la seva consolidació i projecció de futur.