La Fundació continua creixent amb cinc nous membres al Consell de Mecenatge

07/11/2022

Imatge de la reunió dels membres del Patronat, de representants del Consell de Mecenatge i del Grup de Treball de la Llei de Mecenatge celebrada el juny passat a IESE Business School Barcelona

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Aquest any 2022 la Fundació ha ampliat els seus suports amb cinc noves incorporacions al Consell de Mecenatge; un dels òrgans de govern de la Fundació, que agrupa empreses i persones a títol individual que participen en el finançament, assessorament i desenvolupament dels projectes de l’entitat.

Les empreses que s’han sumat enguany al Consell de Mecenatge han estat La Vanguardia, representada per Ramon Rovira, adjunt a la Presidència i director de Relacions Institucionals del Grupo Godó; Atrevia, a qui representa el director de Consultoria, Àlex Bonet; i Parlem Telecom, representada pel seu CEO, Ernest Pérez-Mas. A més, a títol personal també s’hi han incorporat l’advocat Albert Collado i Lluís Coromina, president de la Fundació que porta el seu nom.

Les empreses i les persones que integren el Consell de Mecenatge tenen un reconegut prestigi en l’àmbit social i cultural del país. Així mateix, comparteixen la voluntat de contribuir a la consecució dels objectius de la Fundació i el convenciment del rèdit que suposa la inversió cultural per a la societat civil.

Amb les darrerres incorporacions, el Consell de Mecenatge el formen actualment un total de 24 membres: Sergi Ferrer-Salat (Fundació de Música Ferrer-Salat); Gabriel de Mariscal (Llet Nostra); Santiago Sabatés (Eurofragance); Sofia Lluch (Lluch Essence); Pau Relat (Matholding); Ezequiel Giró (Grup Giró); Ferran Rodés (ISPDigital); Albert Gost (&Beyond); Pau Bestit (Cambra de Comerç de Barcelona); Manel Blanco (KPMG); Ana Vallés (Sorigué); Artur Deu (Iberspa) Jaume Sanabras (Marlex);   Ramon Rovira (La Vanguardia), Àlex Bonet (Atrevia); Ernest Pérez-Mas (Parlem Telecom); Lluís Bassat (Fundació Carmen&Lluís Bassat); Xavier Panés (CECOT); Mahala Alzamora (Mahala Comunicación y Relaciones Públicas); Josep Ginesta (PIMEC) i Miquel Roca (RocaJunyent). A títol personal, en formen part Anna Gener, Albert Collado i Lluís Coromina.

La cultura és progrés, futur, riquesa i un bé essencial de totes les societats. Celebrem que cada any la Fundació integri nous membres que consolidin fermes aliances entre el món empresarial i el cultural amb l’objectiu d’impulsar la cultura a Catalunya.