Tornar a actualitat Activitats

La Fundació Catalunya Cultura es presenta al Cercle d’Economia

13/12/2016

El pròxim 26 de gener del 2017 el president de la Fundació Catalunya Cultura, el senyor Enric Crous, conduirà l’acte de presentació de l’entitat al Cercle d’economia de Barcelona.  L’esdeveniment serà a les 19h i serà el primer de l’àmplia agenda de la Fundació pel pròxim any.

Durant la presentació es donaran a conèixer les línies de treball de l’organització pel proper any així com els principals eixos sobre els quals es basa la Fundació. Recordem que la FCC porta més d’un any creant vincles entre el món empresarial i la cultura i que actualment compta amb més d’una quarantena de projectes en actiu. Paral·lelament des de la FCC es treballa per a la implementació d’una nova llei de mecenatge, que equipari l’actual marc legal amb altres països Europeus que ja comptem amb certs avantatges fiscals.