La Fundació Catalunya busca projectes culturals per impulsar-los i per ajudar a la seva consolidació.

03/04/2019

La Fundació Catalunya Cultura ha enllestit el conjunt de presentacions del Programa Impulsa Cultura (PIC) per les diferents demarcacions catalanes.

L’objectiu d’enguany, a diferència d’anys anteriors, ha estat donar a conèixer el projecte a les quatre províncies i descentralitzar l’activitat cultural de la Fundació fora de la capital catalana, per tal de proporcionar oportunitat i visualització a més projectes.

El PIC és un nou programa gratuït de formació transversal i d’acompanyament dirigit a projectes culturals d’arreu del territori. A les presentacions hi han assistit representants d’un total de 86 projectes, amb la qual cosa s’han complert les previsions d’assistència de l’organització.

Aquest programa pretén proporcionar eines i capacitar els participants amb continguts de valor a través d’un professorat heterogeni i amb una trajectòria professional reconeguda que aporti el know-how de la indústria cultural. El programa incideix així mateix en la necessitat de desenvolupar, de manera integral, l’estratègia dels projectes perquè siguin més sostenibles i, alhora, atreguin l’interès de les empreses, facilitant així l’accés del sector cultural al finançament privat per incentivar i facilitar noves experiències de col·laboració.

Si tens un projecte cultural i vols enriquir la teva estratègia de comunicació o fer que sigui més sostenible i innovador millorant la teva proposta de valor, vine i descobreix com et podem ajudar a assolir els teus reptes i consolidar el teu projecte. Les inscripcions estaran obertes fins al proper dia 5 d’abril.

Si encara tens dubtes o, simplement, vols saber-ne més, pots escriure’ns a l’a/e comunicacio@fundaciocatalunyacultura.cat o trucar-nos al tel. 934 123 143.