La cultura com a dinamitzador de l’economia al Círculo Ecuestre

LLOC

Círculo Ecuestre

AMB LA PRESÈNCIA DE:

( ) Sr. Ramon Agenjo: Vicepresident de Fundació Damm i patró de la Fundació Catalunya Cultura

( ) Sr. Antonio Delgado: President del Círculo Ecuestre

( ) Sra. Georgina Ferri: Directora gerent del diari ARA i patrona de la Fundació Catalunya Cultura

( ) Sra. Anna Gener: CEO Savills Aguirre Newmann i membre del Consell de Mecenatge de la Fundació Catalunya Cultura

( ) Sra. Maite Esteve: Directora de la Fundació Catalunya Cultura

( ) Sr. Enrique Lacalle: Vicepresident del Círculo Ecuestre

( ) Sra. Sílvia Martí : VP Corporatiu, Comunicació Interna i Institucional Grup Moventia i patrona de la Fundació Catalunya Cultura

( ) Sr. Eusebi Güell: President de la Fundació Güell

La Fundació Catalunya Cultura i el Círculo del Liceu van organitzar el dijous 6 de maig un dinar-col·loqui per parlar de “La cultura com a dinamitzador de l’economia.”

En aquest debat es va posar de relleu l’impacte que ha tingut la pandèmia sobre la cultura. Es va constatar que el nivell d’inversió en cultura al nostre país és molt inferior a la mitjana europea. Es va remarcar la necessitat de promoure el vincle de l’empresa amb aquest sector, i la urgència d’aprobar una llei de mecenatge per incentivar les donacions de capital privat a les activitats culturals.