Tornar a actualitat Notícies

Informe sobre l’estat de la cultura i de les arts 05_2017 del CoNCA

22/11/2017

El Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA) va presentar el passat 22 de novembre les conclusions de l’informe 2017 sobre l’estat de la cultura i de les arts. A la presentació, que va tenir lloc a la sala d’actes Oriol Bohigas de l’ateneu Barcelonès, van intervindre Carles Duarte, president del CoNCA i  Gemma Sendra, directora de la Fundació Catalunya Cultura i vicepresidenta del CoNCA.

L’informe, que radiografia anualment la situació del sector cultural, va incidir, entre d’altres temes, sobre la necessitat de que es destini el 2% del pressupost de la Generalitat de Catalunya a la cultura (que actuament no supera  el 0,7 %) i també  va reclamar una reflexió profunda sobre el seu finançament i la seva fiscalitat i la conveniència de comptar amb una llei de Mecenatge que s’adeqüi a la realitat.

Podeu accedir a l’informe complert així com als annexos que aquest any reflexionen sobre les estratègies de comunicació de la cultura i inclou els següents articles des d’aquí.