Foment del Treball Nacional se suma al Consell de Mecenatge

25/07/2023

Foment del Treball Nacional s’ha integrat com a nou membre del  Consell de Mecenatge, un dels òrgans de govern de la Fundació, que agrupa empreses i persones a títol individual que participen en el finançament, assessorament i desenvolupament dels projectes de l’entitat.  Fèlix Riera, president de la Comissió de Cultura de Foment, serà qui representarà l’entitat al Consell.

Foment del Treball Nacional és la confederació que representa des de 1771 l’empresariat i la indústria catalana. Com a organització independent, privada, sense ànim de lucre, acollida al dret constitucional i legal d’associació dels empresaris, es regeix amb criteris democràtics per representants lliurement elegits. Foment és avui un actor social clau en el desenvolupament econòmic i humà de Catalunya i de l’Europa mediterrània.

Les empreses i les persones que integren el Consell de Mecenatge tenen un reconegut prestigi en l’àmbit social i cultural del país. Així mateix, comparteixen la voluntat de contribuir a la consecució dels objectius de la Fundació i el convenciment del rèdit que suposa la inversió cultural per a la societat civil. Amb la integració de Foment del Treball Nacional al Consell de Mecenatge, ja són 26 els seus membres.