Els projectes acaben la fase d’acceleració i comencen la fase impulsa

20/06/2018

La Llotja 2018 de la f ( ) segueix la seva trajectòria, tancant la primera fase d'acceleració amb un pla de formació per als 15 projectes seleccionats al mes de març. Aquest pla està basat en la capacitació dels projectes, que dóna accés a la recerca de finançament un cop s'hagi aprovat la sostenibilitat del projecte.

Aquesta fase ha estat formada per dues línies concretes; d'una banda, el programa formatiu amb experts, orientat en enfortir les capacitats i accelerar les oportunitats de recerca de finançament privat, i de l'altra, les mentories i suport de recerca de finançament.

Pel que fa al programa formatiu, s'ha dividit en els següents mòduls:

• Com elaborar un dossier de patrocini
  • Creixement empresarial
  • Impacte social
  • Comunicar a partir dels valors
  • Comunicar amb les comunitats
  • Metodologia de valoració del projecte
  • Com tancar el dossier de patrocini i convertir les empreses potencials en donants

Projectes en un dels mòduls de formació

Pel que fa a les mentories, s'ha reunit el Grup de Treball de Creixement Empresarial format per les empreses del patronat de la Fundació i la borsa de Gestors Culturals Solidaris, i han mentoritzat els projectes següents: Festival Eufònic, A cel Obert (Festival d'intervencions efímeres), FITT (Festival Internacional de Teatre de Tarragona), Mironins, B'ars (Barcelona Internacional Arts), Biennal del Paisatge i 25 anys d'Òpera de Butxaca i nova Creació.

Finalitzada la fase de capacitació, comença la fase Impulsa, centrada en l'estratègia de Mecenatge. En aquesta fase la f ( ) juntament amb els mentors, seleccionaran els 10 projectes finalistes i els acompanyaran en l'estratègia de mecenatge. Aquests 10 entraran a formar part del Grup de Treball de Mecenatge format per les empreses del patronat de la Fundació, de qui rebran el següent acompanyament:

• Oferiment de mentories personalitzades (3-5) amb el mentor assignat amb la finalitat de definir l'estratègia de mecenatge i validar des del punt de vista empresarial, el Dossier de Mecenatge/Patrocini.
  • Suport estratègic en la recerca de finançament: identificar potencials mecenes finançadors del projecte i facilitar contactes estratègics.

Aquests 10 projectes seleccionats, seran els que presentaran la seva proposta cultural davant el món empresarial a IMPULSA III, el d'a 25 d'octubre. Vols saber més sobre els projectes culturals de La Llotja de la f ( )?

ACCEDIR A LA LLOTJA VIRTUAL DE LA F ( )