El Grup Giró i ISP se sumen al Consell de Mecenatge de la Fundació Catalunya Cultura

27/09/2019

El Grup Giró, empresa dedicada als embalatges de fruita i verdures, i el Grup ISP s’han incorporat a la Fundació Catalunya Cultura com a nous membres del Consell de Mecenatge, que avui ha celebrat la segona trobada anual per atendre les línies d’actuació i activitats que dur a terme la Fundació.

A més d’aquestes dues empreses, formen part del Consell de Mecenatge la Fundació Carmen i Lluís Bassat, la Fundació de Música Ferrer-Salt, Llet Nostra, la Fundació Güell, Indukern, Lluch Essence, Matholding, Eurofragance, MRW, Roca Junyent, Mahala, Ametller Origen, CECOT i PIMEC. Ja són 26 les empreses que formen els òrgans de govern de la Fundació.

Amb l’objectiu de crear sinergies entre el sector empresarial i una gran diversitat de projectes culturals, la Fundació Catalunya Cultura continua sumant persones compromeses amb el mecenatge cultural. “Treballem per aconseguir que les empreses vulguin involucrar-se i entenguin la cultura com a aspecte essencial de l’estat del benestar i com un motor econòmic molt important”, remarca la directora de la Fundació, Maite Esteve.

La Fundació Catalunya Cultura celebrarà el pròxim 21 de novembre l’acte IMPULSA Cultura, on deu projectes culturals de qualitat, finalistes del Programa IMPULSA Cultura, exposaran el seu projecte davant un conjunt d’empreses capdavanteres en mecenatge cultural amb l’objectiu de trobar finançament i col·laboracions empresarials.

Com a novetat de la Fundació, l’acte inclourà el lliurament del Premi IMPULSA CULTURA amb voluntat de promoure, impulsar i donar suport i visibilitat al sector cultural.