El Diari Ara, La Vanguardia i El Periódico es fan ressò de la reforma de la Llei de Mecenatge i recullen declaracions de Maite Esteve

29/11/2022

Diversos mitjans de comunicació han publicat els darrers dies informacions que recullen declaracions de la directora de la Fundació, Maite Esteve, sobre la reforma de la Llei de Mecenatge, que actualment es debat al Congrés dels Diputats. Esteve ha mantingut entrevistes amb l’Ara, La Vanguardia i El Periódico per explicar, entre altres qüestions, per què és urgent la modificació de la normativa, quines millores suposarà respecte a l’actual llei per promoure la inversió privada en iniciatives d’interès general i quin és el marc històric de l’evolució de la legislació vigent.

Cal destacar que un total de 182 entitats de diferents àmbits integren la Plataforma pel Mecenatge que la Fundació lidera i que té la finalitat d’aconseguir la reforma de l’esmentada Llei.

Què n’han dit els mitjans?

El Periódico. 27, 28 i 29 de novembre

La Vanguardia. 25 de novembre