Cultura i empresa van de la mà a IMPULSA 2018

25/10/2018

El dijous 25 d’octubre, a l’auditori de la Fundació Joan Miró, es van trobar un centenar de responsables d’empreses compromeses amb el mecenatge cultural per a participar a Impulsa 2018. Es tracta de la tercera edició d’aquest esdeveniment que organitza la Fundació Catalunya Cultura anualment i que té com a objectiu donar a conèixer al sector empresarial projectes culturals de gran qualitat i projecció, als que la Fundació Catalunya Cultura ha acompanyat i que es troben en fase de creixement, cercant inversió per part de les empreses. I parlant de la importància dels projectes culturals i de la necessitat de recolzament per desenvolupar-los, la periodista Carolina Rosich va començar la conducció de l’acte.

La fundació aposta per l’apropament de la cultura al món empresarial i per fomentar les sinergies entre ambdós sectors. “L’empresa, la cultura i la societat estan connectats i hem de seguir treballant perquè cada d’a estiguin més a prop” va comentar, Christian Terribas, Director territorial BBVA Barcelona i Patró de la Fundació Catalunya Cultura.

A la taula rodona “Cultura i empresa: connexions, beneficis i oportunitats”, moderada per Mar Galtés, redactora a la secció d’economia de La Vanguardia, els seus assistents; Javier Creus, Fundador i Director d’estratègia a Ideas for Change, Roberto Gómez de la Iglesia, Director de Conexiones Improbables i Belén Badia, Directora de persones, comunicació i IT del Grup Uriach, van coincidir en que al sector empresarial; els valors, la responsabilitat social, la innovació i la imatge de marca creen espais d’oportunitats per a establir aliances amb el sector cultural. I les empreses haurien de potenciar aquestes oportunitats.

Els projectes que es van presentar a Impulsa 2018 van ser: