La Cecot, nou membre del Consell de Mecenatge de la Fundació

22/06/2023

La Fundació ha ampliat els seus suports amb la incorporació al Consell de Mecenatge de la Cecot, representada pel seu president, Xavier Panés. El Consell de Mecenatge és un dels òrgans de govern de la Fundació, que agrupa empreses i persones a títol individual que participen en el finançament, assessorament i desenvolupament dels projectes de l’entitat. La signatura del conveni d’integració al Consell ha anat a càrrec del secretari general de la Cecot, Oriol Alba, i del president executiu de la Fundació catalunya Cultura, Eloi Planes.

La Cecot és una confederació empresarial multisectorial, constituïda l’any 1978 i integrada per una gran diversitat de gremis i associacions empresarials a qui representen davant els interlocutors socials.

Les empreses i les persones que integren el Consell de Mecenatge tenen un reconegut prestigi en l’àmbit social i cultural del país. Així mateix, comparteixen la voluntat de contribuir a la consecució dels objectius de la Fundació i el convenciment del rèdit que suposa la inversió cultural per a la societat civil. Amb la integració de la Cecot al Consell de Mecenatge, ja són 24 els seus membres.