Fundació Catalunya Cultura

(SECC) Segell d'Empresa o Entitat Compromesa amb la Cultura

Des de la Fundació Catalunya Cultura estem convençuts que la cultura és progrés, motor econòmic, element de transformació social i font d’innovació que enriqueix intel·lectual i socialment el país.

L’aliança estratègica entre cultura i empresa és garantia de la sostenibilitat del món de la cultura.

Amb la voluntat de reconèixer les empreses que donen suport a la cultura i en col·laboració amb la Càtedra de Responsabilitat Social Universitària de la Universitat de Girona, neix el Segell d’Empresa o Entitat Compromesa amb la Cultura.

És un segell pioner en el sector que dona la possibilitat a les empreses de formar part d’una iniciativa de foment de l’RSC en pro de la cultura.

El Segell avala el lideratge, l’excel·lència i el compromís de la teva empresa o entitat amb la cultura.

El Segell vol visibilitzar i reconèixer:

-   Les bones pràctiques de la teva empresa

-   La vinculació i el suport a la cultura

-   L’acció transfomadora amb impacte social

- La identificació amb els valors de la cultura: talent, excel·lència, innovació, cohesió social, empoderament, pensament crític, creativitat.

-   La participació activa en l’ecosistema que impulsa les aliances estratègiques en l’àmbit cultural

El Segell aporta:

-   Prestigi. Atorgat per una Càtedra Universitària (UdG)

-   Distinció. Empresa referent que aposta per la cultura

-   Projecció. Visibilitat més enllà de la pròpia activitat

Sentit de pertinença. A un col·lectiu amb un objectiu comú de contribuir al desenvolupament sostenible de la cultura

-   Cultura de marca. Voluntat de transmissió interna de valors culturals i promoció de talent

-   Posicionament estratègic. Reconeixement públic del teu compromís

-   Singularitat. Únic segell de distinció i reconeixement del suport a la cultur